lördag 25 maj 2013

Hemmadag i mjukisar

























Mina älskade killar som betyder allt för mig...

Hej hallå..
Då sitter jag återigen med min kaffekopp och bloggar från köksbordet, börjar bli en daglig rutin att starta dagarna på detta sätt. Gör inte mig ett dugg, är ganska mycket för rutiner, tycker de gör vardagen lite lättare även om man såklart måste "våga" vara spontan och ta dagen lite som den kommer. Ta tillvara på tiden här och nu helt enkelt, men som sagt lite rutiner gör i alla fall min vardag lite lättare..

Igår vart det en totalt händelselös fredag för mig, sovit dåligt på natten vilket resulterade i att jag var såå trött mest hela dagen. Förstår inte vad som händer men måste helt klart ha med graviditeten att göra, såå less bara på att konstant känna mig trött..

Skrotade runt härhemma i mjukisar och längtade mest efter att det skulle bli kväll så jag fick lägga mig och sova igen.. haha Tråkigare mamma/sambo fick man leta efter MEN..
Efter middagen lurade jag i alla fall med mig mina killar på en kvällstur ut till Bredsand, småstadens camping/badplats som ligger några kilometer från stan.. 
Vart en glass i solnedgången och det var skönt att få andas lite frisk luft och se något annat än hemmets fyra väggar..

Nu ska denna lördag inledas med lite frukost och sedan tar vi bilen ut till sommar sutgan och hoppas på sol heeela dagen lång.. 
Kramar så hörs vi senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar