fredag 24 maj 2013

Äntligen fredag


























Förra helgen var det underbart väder som vi spenderade ute på Märsön där Axel och hans familj har en sommarstuga, ligger ca 2 mil från Enköping så lagom långt att åka...

God Morgon..
Som vanligt så kan jag inte sova, även fast jag somnade långt efter tolvslaget inatt så var jag upp med Axel innan klockan ens slagit sju. Börjar bli en uns irriterande ska erkännas, men kanske är kroppens sätt att förbereda mig på att när bebisen kommer så blir det mindre sömn under en period.. :) Sitter i alla fall med mitt kaffe och surfar runt bland mina favoritbloggar, läser nyheter och ska även sätta igång att söka några jobb.

För även om jag ska ha barn om ca 10 veckor så kräver a-kassan/arbetsförmedlingen att jag söker jobb, men försöker kolla på korttidsuppdrag, typ sommarjobb för inser ju att ingen kommer anställa mig. Hinner väl knappt börja på ett "vanligt" jobb innan jag måste sluta igen och de behöver en vikarie.. haha

Idag blir det en lugn och skön dag på hemmaplan, har ingen bil och är tyvärr ganska begränsad av min mage och foglossning så blir inga långpromenader eller dylikt. William kommer hem efter en vecka hos sin pappa så ser framemot hans sällskap senare under eftermiddagen, tänkte vi skulle baka lite som jag sen kan bjuda min fina mamma på när det är morsdag.

Njut nu av fredagen så hörs vi senare eller imorgon!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar