torsdag 23 maj 2013

Härlig onsdag
























Började med en fika på ljuvliga bullar, småkakor och kaffe..


God Morgon!!
Sitter vid frukostbordet och sippar på mitt kaffe, har börjat dricka det igen efter att ha mått illa av bara tanken på just kaffe senaste månaderna. Men nu så smakar det gott igen, plus att det är bra för en gravidmage, få lite hjälp på traven.. :)

Igår var jag som jag skrev om innan i Stockholm och hälsade på min fina vän Anna och hennes lilla Celine, storebror Maximillian var på förskolan så honom såg jag inte röken av denna gång. Kom dit vid tiotiden och sedan pratade vi konstant fram till halv tre tiden, förstår inte riktigt hur tiden bara flög iväg.. haha

Har känt Anna i ganska många år och ses inte jätteofta så finns alltid massor att prata om, är sån skön känsla att även om att inte ses varje vecka så känns det som igår när man väl ses ..
Ska faktiskt tillbaka redan nästa onsdag så då får vi en till chans att avhandla sånt som inte hans med idag..



Tack för en härlig onsdag vännen!!

Nu ska jag ta tag i lägenheten, skulle städat i måndags men blev inte riktigt som jag tänkt mig så får bli nu istället..
Ha en fin fin torsdag..
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar