onsdag 22 maj 2013

Mot vår vackra huvudstad



















Denna superfina body hittade jag igår på Lindex, passar både till en liten pojke eller tjej - eftersom vi inte vet vem som kommer komma till oss så måste det vara neutrala kläder.. Har lovat sambon att INTE handla för mycket så ska försöka hålla mig, men har blivit några saker än så länge.. ;)

God Morgon..
Idag blir det till att rappa på härhemma och inte sova till tiotiden som igår, även fast jag bara sovit ca 5 timmar.. ;) Ska nämligen alldeles strax hoppa in i Volvon och bege mig mot Stockholm. Dagen ska spenderas med Anna och lilla Celine, ska bli supermysigt att prata en massa tjejsnack med min fina vän och även få snusa lite bebis, gosa och bara insupa bebisdoften som måste vara det ljuvligaste som finns..

Ska även försöka stanna vid något köpcentrum, behöver inhandla några mammalinnen på HM - finns inte här hemma i småstaden nämligen så får passa på när man beger sig utanför småstadsbubblan.. :)

Önskar er alla en underbar dag!!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar