torsdag 14 juni 2012

Min vinst från Wella





















Detta fina kit från Wella vann jag i söndags hos Anna, perfekt inför sommaren..
Är två olika inpackningar, ett spray, en mousse, "ett leave in balm" och sedan nåt som är bra för håret.. haha (har inte läst på ännu)

Hej på er!!
Då är ännu en arbetsdag slut och här hemma i småstaden städas det för fullt, Wille är och tränar fotboll, Axel iväg med jobbet så det är bara jag hemma, ganska skönt ibland.. Egentid på hemmaplan är något jag kan sakna ibland så tur att det dyker upp vissa kvällar när jag ´kan lyssna på hög musik, sjunga och göra fint här hemma precis som jag vill..:)

Middag blir rester från igår, just torsdagar är vår "rest" dag. Ofta har man lagat mycket mat mån-ons så kylen är full med lite diverse olika saker, perfekt inför helgen tycker jag, slippa laga mat på torsdagen, smygstarta lite.. haha
Nej nu åter till städningen plus att jag sitter i kö till Telia, "bara" 40 minuters väntetid.. *suck*
På återseende..
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar