torsdag 14 juni 2012

Mer eller mindre roliga arbetsuppgifter




















Detta är sommar - utsikten från verandan ute på landet en solig kväll i Juli..!!


God Morgon!!!
Torsdagen bjuder på en solig men kylig morgon, har vart i farten sedan kvart över fem så sitter nu på jobbet med en kopp kaffe och registrerar fakturor.  Inte en av mina roligaste arbetsuppgifter men det ska göras även dessa, lika bra att få det överstökat på morgonkvisten så kan man ägna resten av dagen åt lite roligare sysslor.. Så har vi väl alla, mer eller mindre roliga arbetsmoment, jag tycker i och för sig att det mesta är roligt, utmanande och givande men just detta, registrera fakturor är riktigt tråkigt.. haha

Nog om mitt jobb, torsdag och snart helg igen - den bjuder på en tur till Västerås på fredag. Hem till min kusin Emilie och hennes sambo för lite grillning och såklart fotboll, hoppas nu dom tar sig i kragen och vinner!! :)
Sedan blir det nog lugnt, ut på landet, städa ur vår lilla sovstuga så vi är redo för sol och semester..
Nej nu åter till plikten!!

Ha en fin fin dag mina vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar