fredag 20 januari 2012

Underbar och älskad





Här är min fina kille ganska liten - var några år sedan detta kort togs.. Alltid ska det spexas framför kameran.. haha


























Underbara, äslakde William - du gör mitt liv till en spännande resa varje dag.. Finns här för dig vad som än händer, du är mitt allt!!


God Morgon på er!!
Hoppas ni likt mig haft en händelserik vecka med massa kärlek, omtanke och ett leende på läpparna. Själva så håller vi fortfarande på hemma, känns som det aldrig tar slut - men inser att det är bara två veckor sen vi flyttade så kanske inte så konstigt att inga tavlor är uppe ännu, står fortfarande någon kartong i nåt hörs, vet inte vilka lampor som ska stå vart m.m.. Men på nåt sätt är det en skön känsla, vi tillsammans kommer fram till olika beslut varje dag - beslut gällande vår framtid och vårt hem.

Har köpt oss en liiiten trea, endast 9 kvm större än den förra lägenheten men dock så är det en trea - vilket betyder att vi har fått ett sovrum - underbart.. :) Men självklart är detta inte vår framtida bostad, utan har nog tänkt oss att bo här i kanske 2-3 år, spara pengar (för det är billig hyra, inte så mkt lån) och sedan förhoppningsvis hitta vårt drömhus/radhus.. På landet, i stan eller vart det nu blir, är öppna för det mesta - är nog mest William och alla hans tennisträningar/fotbollsträningar som skule göra att landet känns lite off.. Men vet ni vad.. Om 3,5 år får han köra moppe - gaaalet vad fort tiden går.. haha

Helgen blir lugn och med focus på min älskade son, vi ska till Uppsala och bada, hälsa på min pappa och bara vara tillsammans alla tre, jag behöver det - behöver massor med William energi känenr jag, saknar min älskade son och känenr att han har fått stå åt sidan lite nu när vi har renoverat.. Men nu så.. :)

Ha en bra helg, kommer nog inte bli något inlägg från mig för vi har inget internet, blir installerat på måndag, ganska skönt ska erkännas!!
Kram till er alla och njut av livet varje sekund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar