fredag 20 januari 2012

Klick Klick


















Dom är fina små¨bokstäverna som jag redan ser fram emot att få använda till nästa jul fick följa med hem för endast 88:- - är av märket Madame Stoltz..



















Även dessa komemr i mitt illa paket - pris: 15:- - visst är det billigt.. =)

Oj vad fort det går ibland att spendera pengar, pengar som verkligen inte borde gå till shopping - men det var som att jag inte kunde låta bli efter att ha haft shoppingförbud sen typ september eller nåt sånt.. (fuskat liiite men ändå vart såå duktig).. :)

Nordljus har superrea på massa fina saker, det jag focuserade på var att köpa lite mer fina julsaker till 50-70% REA, helt galet billigt.. Vart väl sådär en 20 saker i varukorgen innan jag var klar, och allt detta för ynka 600:- inkl frakt, det kallar jag billigt.. Visar lite mer bilder sen när paketet har kommit hem!!

HM.com har ju oxå massor med REA plus att just idag har dom 10% på hela sortimentet inkl reasakerna.. Så gissa om mina fingrar for över tangenterna och klickade fler gånger än jag borde, men oj oj så mycket fint jag kommer få hem nästa vecka.. Även där vart det väl sådär en 15 varor i korgen innan klickandet var klart, men vart ändå superbilligt, 1500:- för allt och då är det sommarkläder till Wille, byxor, klänningar till mig, badrumsinredning m.m..

Ha nue n toppenbra helg så får vi se om vi hörs något annars får jag läsa ikapp mig hos er på måndag kväll helt enkelt!! :)
Kramar

1 kommentar:

  1. Wow, vilka fynd du gjort!! Jättefina saker och visst är det kul att shoppa när det är billigt :)

    Jag mår väl så där, magen är inte bra och jag är väldigt trött och hängig, hoppas varje dag att det ska bli bättre, och det ska det bli, snart hoppas jag...

    Hoppas du får en riktigt trevlig helg!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera