tisdag 17 januari 2012

Renoveringen börjar närma sig slutet




















Mitt projekt denna vecka - måla en sådan här hatthylla vit.. Axel skruvade isär den igår så förhoppningsvis är jag klar innan helgen, återkommer med före och efter bild..:)
Lånad bild från Styleroom..

Hej på er!!
Hoppas ni har det bra såhär halvägs in i januari även om snön uteblir, ekonomin kanske inte är på topp efter jul och nyår och det är mörkt.. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen, hitta på roliga saker och njuta av sina nära och kära, det gör i alla fall jag.. :)

Är fortfarande full fart på hemmafronten, igår hade vi elektrikern hemma som fixade lite mer eluttag i Willes rum och det viktigaste av allt.. Vi har nu äntligen fått lyse ovanför diskbänken i form av spotlights, fyra st ovanför stora bänken och två st ovanför lilla bänken - blev så himla bra - och väldigt skönt att i fortsättningen slippa ha taklampan tänd när man lagar mat.. Det börjar närma sig att vi blir mer och mer klara, fortfarande återstår en hel del men det känns ändå som att snart kan vi bara sätta oss ner och njuta av vår fiina lägenhet som är vår, som vi har format till vad vi vill ha, underbar känsla..

Redan tisdag och tiden bara rusar iväg, ser lite extra framemot helgerna framöver.. Nu till helgen så är det Williams dag på lördag, han får välja helt och hållet vad vi ska hitta på under hela dagen, ska bli spännande att se vad han väljer.. Sedan helgen efter det blir min och Annas hotellnatt äntligen av, sist var jag ju sjuk och tvungen att ställa in men nu så...

Ha nu en härlig tisdag mina vänner, tänk positiva tankar och le för då känns allt lite roligare!!!
Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar