fredag 2 december 2011

Vilken tycker ni är snyggast?



























Här är de fyra tapeter som vi väljer mellan till vår vägg i hallen - min favorit är nummer tre - vad tycker ni? Är en liiten vägg som ska få denna färgbomb på sig, resten vitt.. Men jag kände att det måste in lite färg, är trött på att bara ha vitt och svart..:)

God morgon!!
Morgonstund har guld i mun, är det inte så man säger..? Jag är verkligen ingen superpigg morgonmänniska men idag kunde jag inte somna om när sambons klocka ringde sådär runt kvart i sex, så nu sitter jag i sängen med en kopp java, läser lite bloggar och njuter av tystnaden härhemma. Ska på lite ärenden här i småstaden innan volvon får styra ut mot landet för en dags arbete, känns riktigt bra att jobba igen..

Självklart kommer jag ha galet mycket och göra - vilket passar undertecknad perfekt..:) Bara hoppas magen håller sig i schakt för igår kväll när vi var och handlade så började den göra vansinningt ont igen - så det vart till att åka hem, ta tabletter och sätta sig ner resten av aftonen.. Hmm lite läskigt att inte veta vad felet är, men tänker som jag skrev innan ge mig själv en lugn och rofylld helg och är det inte bättre på söndag så får jag ta ett beslut då om jag ska kontakta sjukvården igen..

Idag åker mina kollegor ut på Östersjön och jag kan känna till viss del en viss lättnad att jag inte ska med, för både kroppen och knoppen säger verkligen nej nej till att festa m.m.. Men samtidigt är det tråkigt, vet ju hur kul dom kommer ha, vilka galna upptåg det kommer bli men får hoppas att det tas en massa kort så får jag höra allt på måndag..!!

Eftersom vi åker ut till landet kommer jag tyvärr inte kunna blogga, har ju inget internet därute, lite tråkigt för ofta så kommer det en massa tankar, ideer och annat roligt när man ger sig själv tiden att ta det lugnt - få helt enkelt göra som förr i tiden.. Skriva ner allt på ett hederligt papper för att sen kanske göra ett inlägg när jag är på hemmaplan igen..:)

Kramar till er alla!!!

PS!! Idag kanske är dagen då jag blir gudmor - min älskade Malin och hennes M ska äntligen (förhoppningsvis) få träffa lilla killen som bor i magen och verkar vilja stanna där - men idag får de nog lite hjälp på vägen om inget har hänt under natten!!! Spännande..;)

1 kommentar:

  1. Jag gillar alla men vi har en fondvägg av den längst ner och jag bara älskar den.
    Lycka till med valet och ha en bra fredag.

    Kramen

    SvaraRadera