onsdag 7 december 2011

Tillbaka på rutan ett
























Det här är balsam för kroppen och själen, sitta under en filt och kolla ut över Mälaren och höra lugnet, fåglarna och någon liten båt som åker förbi även fast vintern snart är här..!!

Hej!!
Har inte orkat eller riktigt hunnit uppdatera sedan i fredags, var ju på landet hela helgen och där finns inget internet, så då blir det att lägga undan datorn och bara vara - underbart skönt.. Vi hade i alla fall en riktigt skön helg, jag försökte så gått det gick att kurera mig och min mage.. Kändes riktigt bra i söndags, var pigg och för första gången på över en vecka vart jag lite rastlös - det är ett gott tecken när det gäller mig..;)

Men i måndags blev det sämre igen, akuttid hos läkaren igår - då proverna ännu en gång visade på att en infektion finns i kroppen - kändes som ett slag i ansiktet, tillbaka på ruta ett efter en hel vecka sedan min mage började strula.. Blev kvar på sjukhuset nästan hela dagen, väntade på svar, provtagningar m.m.. Har nu i alla fall fått en riktigt bra läkare som jag känner förtroende för och som tar mig på allvar, sååå skönt..!!

Sedan till helgen bästa - jag har blivit gudmor - min bästa vän sedan barnsben Malin har fått sitt första barn, en son.. Slutade dock med snitt så de är fortfarande på sjukhuset, längtar såå efter att få träffa underverket, har sett bilder och han är alldeles underbar..:)

3 kommentarer:

  1. Men min lilla tuffla!!! :( Vad är det i Din mage? Usch så jobbigt när man inte hittar nåt konkret fel! :( Ja, det är väl tveksamt att du kan dricka nåt vin nästa fredag heller? Men orkar du en fika får du gärna hojta till.

    Kraaam och styrka till dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till den nyblivna gudmodern :)

    Din stackare, det lät ju så bra att du mådde bättre... Har de kommit fram till vad det är som är galet med din kropp, var infektionen sitter? Riktigt tråkigt att läsa att du är sämre, men skönt att du fått en bra läkare som tar dig på allvar och utreder.

    Största styrkekramen vännen

    Bella

    SvaraRadera
  3. Nu är jag riktigt orolig för dig... Hur är det med dig? Vad händer med din mage?

    Tänker på vännen!

    Många kramar Bella

    SvaraRadera