torsdag 1 december 2011




















Nåt i den här stilen är vad jag är ute efter till väggen i hallen - färgglatt och mycket mönster..

Då är lägenheten SÅLD - alla papper påskrivna och det känns helt underbart, en stor sten som släppt från mina axlar och nu kan jag se framemot nya lägenheten med glädje och full av energi..:) Det enda som saknas nu är att min kropp blir 100% bra - men en helg på landet där jag ska lyssna på elden som sprakar, kolla ut över Mälaren och bara njuta av den friska luften kommer göra mig gott..

Alla måsten försvinner på nåt sätt när man är där, man äter det man tagit med sig, sätter på sig kläderna man packat ner och all tid som blir kvar är kvalitetstid men min älskade sambo.. Tror det kommer bli lite kortspelande, monopol och även några filmer - kan inte önska mig något mer just nu.. Balsam för kroppen och själen är precis vad jag är i behov av efter denna helt uppochnervända vecka..

Nu hoppas jag att lilla herren snart dyker upp så vi kan kolla på tapet till honom och även till hallen - har en liiten vägg där toalettdörren är som ska få bli en färgklick.. Tänker mig en brokig tapet, orange, rosa, grön och svart - kommer bli toksnyggt mot allt det vita..:) Åhh vill börja fixa redan nu, men får ha tålamod i 2 veckor till sen så....

Kramar så hörs vi imorgon!!

1 kommentar: