fredag 18 november 2011

Planera inför flytten


























Idag är det BF för min bästa vän Malin - men min gissning är att han där inne i magen kommer vänta någon vecka till innan han bestämmer sig för att se dagens ljus.. Denna bild är en av mina absoluta favoriter - vi är i Milano på en weekendresa och dricker varsin drink, vi är snygga, heta och har en helt fantastisk kväll!! ;) Love you babe..

Hej på er!!
Hoppas ni känenr fredagsfeelingen i hela kroppen för det gör jag - ser framemot en lugn helg tillsammans med min underbara sambo. Detta är första helgen på 3 veckor som Wille inte är hemma, såklart tomt och tyst men lite kvalitetstid med min älskade är inte helt fel, god mat, gott i glasen och prata lite om flytten som närmar sig, vad som ska fixas, köpas m.m..

Måste även göra upp en ekonomisk plan, (vuxet va..:)) vi har ju tyvärr inte fått lägenheten såld ännu vilket kommer innebära minst 2 månader med dubbelboende, inte alls någon rolig utgift men så är det, bara gilla läget..:) Men det är ju bara pengar, får leva på kärlek under tiden.. haha Inte riktigt så farligt är det, men självklart kommer det bli lite tufft med dubbelboende, får planera sina dollars på banken noooga så löser det sig..

Ja ja nog om sådanna tråkigheter - nu ska vi ju tänka positivt och njuta av fredagen, själv jobbar jag till två tiden ungefär sen bär det av hemåt, kanske en sväng på stan och kika lite.. Skulle behöva inhandla en klänning FAST jag egentligen har köpstopp - men ska på julbordskryssning med jobbet om två veckor.. Då bara måste man ju få vara lite extra fin..;) ÄR det inte en anledning nog att shoppa?? haha

På återseende senare bloggvänner!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar