fredag 18 november 2011

Cheesecake med blåbär
























Bild lånad från bloggfamiljen.se

Här hemma bakas det cheesecake med blåbär, receptet hittat hos Viktoria/Matplatsen hos bloggfamiljen.se. En av de bloggar som jag följer varje dag, och mer än gärna testar hennes olika recept, blir typ alltid hur gott som helst. Så mitt fredagstips är att kika in på hennes blogg och välja bland alla hundratals recept..

Nu ska jag spela en runda golf (är fortfarande fast i detta haha) tror jag minnsann innan vi beger oss mot M & M:s place där det kommer käkas tacos och min efterätt som jag hoppas kommer smaka toppen..:)
Trevlig kväll och njuuut av fredagskvällen till max för det gör jag..

Håller dessutom båda mina tummar för Wille som är i Norrtälje idag igen, efter vinsten i onsdag så är det nu dags för kvartsfinal i tennisturneringen - lycka till min fina son!!

1 kommentar:

  1. Åååh, den cheesecaken såg ju supersmarrig ut!! Brukar också läsa viktorias blogg allt som oftast och hon ser ut att göra så mycket gott!

    Det har varit upp och ner senaste tiden med olika besked och en kropp som bråkat, men jag hoppas att man hittat rätt nu och att jag snart är på benen igen. TACK för att du alltid är så omtänksam och uppmuntrande!!

    Hoppas du får en toppenhelg fina du!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera