onsdag 16 november 2011

Mot Norrtälje och tennismatch för Wille
























Dagsfärsk bild på tennisproffset och den bleka, osminkade mamman - men det bjuder jag på sähär en härlig onsdag som denna..:)

Då är lägenheten så gott som klar inför visningen ikväll, jag och Wille är redo för avfärd mot Norrtälje och tennismatchen som börjar 18,30 ikväll.. Hade helst velat ha Axel med mig för det är mörkt att köra, småvägar och ganska långt - 12 mil mer exakt - men han jobbar så vi får klara oss själva helt enkelt..
Bara att ta det lugnt på vägarna, har ju det bästa sällskapet man kan tänka sig - lite kvalitetstid med min älskade 11 åring..!! :)
Ha nu en toppenkväll så hörs vi kanske senare eller imorgon!!
Kramar

UPPDATERING!!! Han vann matchen efter 2,5 timme, helt galet lång match och ni kan tro att jag var nervös vid sidan om.. Sladdade in i småstaden runt midnatt, riktigt lång kväll men värt varje minut eftersom det blev vinst..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar