tisdag 15 november 2011

Ännu en visning
























Före..

 






















Efter

God kväll!!
Här hemma är det febril aktivitet inför morgondagen då vi har vår tredje visning av lägenheten - håller nu mina tummar och tår att det kommer lite folk. Innan vi drog igång detta så läste jag och hörde att det är trögt på marknaden, men naiva lilla jag trodde att så är inte fallet i vår småstad - men det verkar inte bättre.. Men som sagt, nu känner jag på mig att det kommer komma ett bud inom de närmaste dagarna - man ska väl lita på sin magkänsla tror jag minnsann..:)

Idag har jag även hunnit med att hälsa på min fina supergravida kompis Malin - hon har BF på fredag så magen är stooor och helt underbart fin. Längtar massor till lillkillen kommer, mitt blivande gudbarn faktiskt, stolt som en tupp är jag över det..:) Bjöd på lite kladdkaka, tog fina kort på magen och även på dom tillsammans, hoppas nåt av dom blev fina bara, är ju inte direkt någon mästerfotograf.. haha

Ha en toppenkväll jag ska fortsätta städa och fixa härhemma!!
Stor kram

2 kommentarer:

  1. Så fint det är nu! Är det den ni säljer? Håller mina tummar. Låter fint då har varit samma här nu sen jag börjarde jobba. kram

    SvaraRadera