fredag 25 november 2011

Mössa utan mössa

























Älskade William som får mig att skratta, blir arg men framförallt är han den bästa och min kärlek till honom är gränslös.. Det här kortet är säkert två år gammalt men jag älskar det för han ser så härligt glad ut, underbara älskade unge som gör livet till vad det är idag!!

I eftermiddag ska William äntligen klippa sig, detta är tredje gången gillt - de andra tiderna vi haft har krockat med min skola, Williams tennismatcher men nu så..
Åhh jag kan meddela att behovet är STORT - långt, alldeles för tjockt och inte så fint för tillfället - ser ut som han nästan har en mössa konstant på sig..:)

Men han kommer bli som en helt ny kille efter en genomgång hos Märta - även min lugg ska få sig en klippning - gillas för då kan jag fixa håret lite fint igen..:) Passar ju bra till mina kommande aktiviteter om inte annat, måste ju vara lite fiiin på båten och när jag och Anna ska bo på hotell..!!
Kramar till er så hörs vi i helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar