fredag 25 november 2011

Livet när det är som bäst



Här är två av mina underbara vänner, Malin som väntar sitt första barn - hans BF var för 1 vecka sedan så nu hoppas vi på att han tittar ut snart..:)
Sedan Anna som jag tyvärr träffar för sällan men ser så framemot vår tjejweekend om 2 veckor, ska bli hur mysigt som helst...

God Morgon!!
Då är det fredag och helgen är på intågande - som alltid lika trevligt och just idag känns det lite extra bra eftersom vi äntligen fått bud på lägenheten, hoppas vi skriver kontraktet i början på nästa vecka.

Denna fredag kommer även William hem och han är såå efterlängtad, har kommit in i en fas när jag helst vill ha honom här hela tiden, saknar honom hela tiden och det brukar jag inte göra på detta sättet.. Har ju levt detta varannan vecka liv nu i över tio år så det är ju inget nytt direkt, men allt går väl i vågor antar jag..

Nu till en massa roligheter som jag har att se framemot de kommande veckorna, sånt gillas skarpt av mig - älskar ju när det händer saker, min melodi är ju inte direkt att slappa mig genom livet..haha 
Nästa fredag är det återigen dags för årets julbordskryssning med jobbet, ska bli riktigt kul plus att på lördagen har jag bokat in mig på en 50 minuters massage, det ser jag nog mest framemot.. :)

Sedan om 2 veckor ska jag iväg på ett riktigt tjejdygn med min fina vän Anna - vi ska bo på hotell, äta massa god mat, dricka gott vin och bara umgås, prata om livet och njuta av lite tid utan barn omkring oss, underbart helt enkelt..!!

Ni hör ju vad mycket kul jag har att se framemot, plus att vi får nya lägenheten 15 december och då ska det fixas och donas.. Längtar masssor..

Kramar från mig till er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar