tisdag 18 oktober 2011

Kontraktsskrivning

















Man kan tom ha ett litet matbord i köket - något jag inte haft på två år... Åhh jag är sååå glad.. Bild lånad från hemnet.se.

Hej på er!!
Nu var det längesen jag skrev något i lilla bloggen, fast det kommer bli bättre bara såå galet mycket just nu, men roliga saker..:) Idag ska vi nämligen skriva kontrakt på vår nya lägenhet - gissa om total lycka här i småstaden.. Vi ska äntligen slippa sovas i köket plus att det blir vår gemensamma bostad - underbart...:)

Är hemma på eftermiddagen idag för nu är det Williams tur att vara sjuk, förkyld och en elak hosta!!
Återkommer ikväll med mer info, kanske några bilder och så har jag även fått en liten utmaning i form av bloggkedjan - men som sagt återkommer efter vi har signat på vår nya bostad... *ler det största jag kan*

Hörs senare!!
Kramar

3 kommentarer: