torsdag 13 oktober 2011

2011-10-13


















Underbar sommarbild som får mig att minnas vilken helt underbar sommar jag haft tillsammans med min fina lilla familj...!!

God Morgon världen!!
Här i småstaden är det riktigt kallt på morgonkvisten, framförallt idag när jag som alltid går upp runt femtiden. Har vart på jobbet i ungefär en timme och fått en massa småsaker gjort men tar mig nu en liten fem minuters paus för att skriva ett litet inlägg och värma mig med en kopp kaffe..:)

Måste bara tipsa om att på Ellos.se just nu får man 40% på valfri vara från outletbutiken - gäller även märkesvaror, ska jag verkligen spana in i helgen - kommer säkert bli ett litet klick från mig eftersom ellos är min absoluta favoritbutik.. Kod: 246042

I helgen ska jag ha tjejkväll hemma hos oss och nu funderar jag på vad jag ska laga för mat, kanske några pajer eller en gryta av något slag - hade verklgien behövt hjälp så om det är någon som har ett tips skriv gärna en kommentar så jag kan få lite inspiration..!!

Ha nu en riktigt härlig torsdag och kom ihåg att livet är här och nu - ta tillvara på tiden och njut av det som du har omkring dig!! Kramar från mig..

3 kommentarer:

  1. TACK finaste du för dina värmande och uppmuntrande ord, gör mig så glad!!

    Trevligt med en tjejkväll till helgen, hoppas ni får en toppenkväll och här är det en till som ska kika in på ellos.se till helgen och förhoppningsvis fynda :)

    Många kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Här är ett recept jag bjöd på i helgen. Jag är ingen fiskfantast men det här var jättegott. Men jag hade i lite mer kryddor, chili och paprika, plus att jag serverade med aioli på sidan och ett gott bröd.
    http://www.ica.se/Recept/matig-fisksoppa-med-kraftor-420168/
    Även om du inte gör det till helgen är det värt astt prova.
    Therése

    SvaraRadera
  3. Hoppas att tjejkvällen blev lyckad!! :)

    Jag har en liten grej på min sida till dig...

    KRAM ♥

    SvaraRadera