onsdag 12 oktober 2011

Älskade William




























Bildkavalkad av det finaste jag har...

Heej på er!!!
Jag har inte glömt bort min kära blogg men har såå galet mycket och göra efter en hel vecka borta från jobbet, plus att jag ännu inte är 100% frisk - vilket är såå jobbigt - man undrar ju vad felet är liksom..??

Sedan har det vart firande av min älskade Williams födelsedag som var i lördags, nu är han 11 år och på väg mot tonåren med stormsteg, lite läskigt men samtidigt underbart att få vara med på hans resa mot vuxenlivet..:) Älskar dig över allt annat min fina son som är så duktig i skolan, spelar tennis som en gud och älskar allt som har med fotboll och göra - du är bara bäst!!!

Även hunnit med ett dygn ute på landet och laddat batterierna, fotbollsmöte, fotografering av min finaste Malin som om ca 1 månad ska föda hennes och M:s första barn - längtar som en tok efter min blivande gudson..:) Sen var vi på väg att köpa lägenhet, sälja våran men det sket sig i sista sekunden så sökandet går vidare - hoppas snart att just det vi söker dyker upp.. Är ju liiite trångbodda på våra 60 kvadrat, plus att jag börjar ledsna på att sova i köket och äta i vardagsrummet..

Som om inte det vore nog med det har jag även vart till Akademiska sjukhuset med William för att kontrollera hans medfödda hjärtfel - och dett gick såå himla bra ska tillbaka om 5 år och antagligen blir han friskföklarad efter det..
Lättad mamma kan jag meddela, var det absolut bästa som hänt mig sedan han föddes!!

Som ni hör har det vart hektiska dagar - men det är ju precis så jag vill att livet ska vara FAST vill vara frisk och inte konstant trött, grining och så ser jag ut sxom sju svåra år..:( Men ska väl inte gnälla, har ju ett underbart liv, en fantastisk familj så vad gör det om hundra år att jag är lite sjuk egentligen?? Inte ett dugg..:)

Hörs snart igen, ska försöka mig på ett litet roligare inlägg ikväll..:)
Kramar till er..

1 kommentar:

  1. Vad SKÖNT att ni fick positiva besked om W's hjärta!
    Vilken lättnad det måste vara för er! Puh!
    Söt är han också :).

    Kram

    SvaraRadera