torsdag 20 oktober 2011

Inköpsstop - till mig själv!!!


























Älskar dig av hela mitt hjärta!!!

Just nu står inte just shopping till mig själv högst upp på listan, som tur är har jag ju bunkrat upp med lite smått och gott innan lägenhetsköpet blev klart - men nu är det STOP på den fronten. Nu måste pengarna som finns kvar (förhoppningsvis liite efter försäljningen och att kontantinsatsen är betald) läggas på köket i den nya lägenheten, färg till väggarna och så är vi i behov av en ny soffa och nytt vardagsrumsbord. Ska till IKEA, Uppsala imorgon kväll med min fina sambo - om ni tycker vi är helt knasiga som åker dit en fredagskväll så håller jag med er..

Men nu är det som så att vi ska agera chaufförer åt min mamma och pappa som ska på konsert i just Uppsala, tror de ska bli hämtade runt tio tiden.. Så då tänkte vi att ett besök på det blågula varuhuset och sen äta en bit god mat på någon trevlig retaurang - kan väl knappt bli bättre eftersom jag kommer få vara tillsammans med den bästa killen - min fina underbar Axel..!!

Nu ska jag äta lunch - på återseende!!
Kramar från en solig småstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar