torsdag 20 oktober 2011

Bråda dagar

























Från förra julens pyssel på byrån i hallen..

God Morgon på er!!
Här är det full fart kan jag meddela, imorgon kommer nämligen mäklaren och ska ta bilder av min lägenhet - så förhoppningsvis finns den ute på hemnet redan på måndag, spännande.. Inser hur mycket skit man har, helt galet - nu har vi rensat i två dagar och dessutom hunnit packa några kartonger som fått flytta ner i källaren.. Sommarkläderna behöver jag inte innan flyttlasset går av stapeln runt jul, det känns sådär - vår jul kommer bli jättekonstig, antar att jag knappt kommer julpyssla, baka eller göra extra fint hemma - får snylta in oss hos andra helt enkelt denna jul..:)

Idag jobbar jag till tre tiden sedan är det hem och lägga i högsta växeln, ska tvätta fönster, måla den sista köksluckan, städa i allmänhet och kanske hinna med en liiten stund i soffan för jag är såå trött... William var på Stockholm Open igår med sin pappa och var inte hemme förräns elva och som alltid på torsdagar går jag upp kl 05,00. Så det blev bara ca 5,5 timmes sömn inatt, vilket är på tok för lite för en sjusovare som mig, men allt detta som tar massa tid är för något bra så jag har nog lite extra energi reserver att ta av..:)

Ha nu en underbar torsdag mina vänner och ta tillvara på tiden här och nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar