torsdag 1 september 2011

Underbara vänner





















Jag och Malin från vår resa till Milano för 2 år sedan.. (får bjussa på lite gamla bilder tills jag hämtat hem kameran) Min fina Malin som är gravid i sjunde månaden, väntar med spänning på liten som ligger i magen, mitt blivande gudbarn..

God Morgon världen!!
Torsdagsmorgon i småstaden innebär väldigt tiiidig morgon, men som jag skrivit förrut - ganska skönt för då kan man gå hem runt tre tiden och ändå gjort sina timmar och till och med någon extra timme..:)
Igår var jag och Malin på en liten roadtripp till Stockholm där vi hälsade på finaste Anna och lilla Maximiilian, sötare och charmigare kille får man leta efter.. Vart en riktig feelgood eftermiddag/kväll med en fika, promenad och sedan lite bubbel i glasen och middag hemma hos Anna, tack finaste vänner för en härlig dag.. Känner mig full av nyvunnnen energi och dessa två girls får mig ALLTID att skratta, må bra och ger mig massor med energi - ses snart igen hoppas jag.. :)

Glömde dock min kamera hos Anna, så har ingen bild att visa från igår - men förhoppningsvis tar vi en tur till Sthlm i helgen, då ska jag visa bilder från våran feelgood onsdag..
Ha nu en underbar torsdag för det ska jag!!
Kramar och på återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar