torsdag 1 september 2011

Höstshopping





















Fick som vanligt ett erbjudande från Ellos, de kommer mest hela tiden men detta utnyttjade jag - 40% på en vara.. Blev denna skinnjacka som jag väntar ska komma hem till mig, hoppas innerligt den passar för har letat ganska länge efter en brun skinnjacka i samma styk som min svarta..






































När jag "ändå" skulle göra en beställning så klickade jag i lite fler saker i varukorgen, har en tendens att bli så och tror inte jag är ensam om det.. haha Ett craft underställ till William som dessutom var på halva priset och två stycken till muggar från Rörstrand..




















Sen den här supersnygga piketröjan till Wille - det är det som gäller just nu tydligen i hans värld, piketröja, stickad v-ringad över och ett par snygga jeans.. Ska börjas i tid med modet helt enkelt..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar