torsdag 1 september 2011

Längtan


 Den här veckan har kantats av aktiviteter på kvällarna - både för mig och sambon - tur att Wille har haft pappavecka där det inte har vart lika mycket flängande och farande. Ser därför lite extra framemot helgen - men inser nu när jag tänker efter att även helgen är fullspäckad med aktiviteter för oss alla tre..  
 
Roligt såklart eftersom jag älskar fart och fläkt - men får mig att ännu mer längta efter vår vecka i Turkiet som närmar sig med stormsteg.. Någon som vart på Bodrumhalvön?

Imorgon kväll får jag i alla fall lite kvalitetstid med min älskade son - sambon ska iväg och kolla fotboll men sina kompisar.. Så jag tror jag och lilleman kommer ligga i soffan med massa gott och äta och kolla fotbollen.. Antar att vi inte är ensamma om det, typ hela sverige..;)
Hoppas ni alla har en toppenkväll!!

Själv kollar jag Robinson, första avsnittet jag ser men känner att det är för mycket, inte alls som förr med Martin Melin och gänget.. Ni som är i min ålder vet precis vad jag menar - det var bättre förr..;)

 Ses imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar