onsdag 31 augusti 2011

Stockholmsbesök






































Idag åker jag och Malin och hälsar på Anna och såklart lille Maximillian - riktig vardagslyx.. Tagit ledigt halva dagen för att umgås med mina fina vänner.. Sist vi sågs allihopa var i sommras då vi hade en härlig picknick på en av alla bryggor i Hammarby Sjöstad..

God Morgon!!
Hoppas ni alla har vaknat till en underbar morgon för det har jag. Jobbar bara till lunch för sen bär det av mot vår vackra huvudstad - alltid kul med ett stockholmsbesök. Dessutom att umgås med vänner gör det hela ännu bättre.. Men först ska jag klara av några timmar på jobbet tänkte jag, har massor att göra vilket passar mig ypperligt.. Dessutom är det vissa saker som är lite kluriga - innebär alltså att jag lär mig mer..:)

Nu ska jag äta min frukost och kickstarta denna dag - ägg, liten smörgås och såklart några koppar kaffe.. På återseende senare eller så hörs vi imorgon!!
Kramar

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter att spendera halva dagen med kära vänner. Vardagslyx på hög nivå.

    Kram

    SvaraRadera