fredag 9 september 2011

Småstaden åker till turkiet
























Detta ligger på vårt matsals bord och väntar att på få komma ner i olika väskor, lika viktigt med rakhyveln som passet..:)
























Undertecknad igår kväll, ett glas rose och packningen vart lite roligare plus att alkoholen kanske tar död på bakterierna som härjar i min kropp..

Då är det avresedag för oss - själv är jag hemma från jobbet, mår sådär men hoppas att denna dag hemma ska få mig frisk. Vila, packa det sista och bara ta det lugnt hela dagen - om det inte hjälper får jag helt enkelt knapra lite tabletter under resan för den ska INTE få bli förstörd bara för att jag är lite sjuk.. Men lite sol på nosen och ledighet löser väl det mesta..:)

Nu ska jag i denna tidiga morgontimme fixa matsäck till lilla herren i huset, idag är det frilufsdag som står på schemat - han har beställt varm choklad, smörgås och några bullar..
Hörs senare mina fina läsare!!
Kramar

1 kommentar: