torsdag 8 september 2011

R.I.P Stefan Liv - en sorgens dag för alla de förolyckade i Ryssland


























Den här fina strandväskan är nerpackad och kommer förhoppningsvis användas varje dag - för visst komemr jag få sol hela min semester? Har i alla fall jag bestämt.. :)


Hej hallå!!
Är faktiskt på jobbet idag, vet inte vad det var för bacill som hade hittat till min kropp och knopp igår. Känns bättre nu men är fortfarande trött, känner mig helt enkelt inte 100% frisk, så något är det. Kommer  antagligen inte jobba hela dagen, vill verkligen inte riskera att bli sjuk bara för att jag inte lyssnar på kroppen, för den säger att jag borde vila nämligen..:)

Har fått massor gjort så nu känns det som jag kan åka på semester och koppla av, lämnat över mina arbetsuppgifter, förberett och tagit tag i sånt som legat ett tag - riktigt skön känsla.. Nu ska jag "bara" lägga in sådär en 50 fakturor, den enda måste känslan som är kvar - sen finns det såklart massor att göra men inget akut brådskande..

Ha en härlig dag och ta tillvara på livet här och nu!!

* Vill skicka mina tankar till alla familjer som miste en man, pappa, son i flygplansolyckan igår. Vill skicka en extra stor tanke till Stefan Livs familj - en av sveriges absolut bästa målvakter i ishockey!! *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar