fredag 9 september 2011

Vad gömmer sig i era skåp?

























I våra köksskåp är det ordning i vissa medans andra får agera "släg in allt du inte vet vad du ska göra av".. Dessa två ovan är väl de med lite mer ordning..

























Medans dessa är väldigt röriga, blandat med allt från blomkål till en väggtext som inte kommit upp ännu..

Hur har ni det i era skåp??
Har under morgonen myst runt härhemma, packat om lite i väskorna, tagit ur vissa kläder för att sen lägga tillbaka dom igen..haha Typiskt tjejer tror jag, lite ångest för att jag har packat ner för mycket, så tänkte jag att jag tar ur lite men nejdå, det får bli lite för mycket - har ju faktiskt plats i väskan..:)

Lilleman är i skolan och åker som vanligt till sin pappa på fredagar efter en vecka hos oss - kommer såklart sakna honom i Turkiet men samtidigt ska det bli såå skönt att bara åka vi två. Wille var i Turkiet i våras med sin mormor och morfar så det går sannerligen ingen nöd på honom..:)

Nu ska jag ta skrutt bilen (Axel har volvon till jobbet) ner på stan för några ärenden, behöver komplettera med det sista innan avfärd senare i eftermiddag..
Känner mig förövrigt piggare nu - vilket gillas skarpt!! :)
Hörs imorgon eller så får ni en liten uppdatering från Arlanda..
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar