måndag 30 maj 2011

Antika glas















Alla dessa glas står i mina föräldrars garage - riktigt blandad kompott.. Någon som känner igen nåt av dessa, finns det något värde, vilka märken m.m... Kommentera gärna om ni känenr igen nåt, alla dessa ska nämligen säljas på ett eller annat sätt..

God Morgon!!
Här är det sådär, ont i ryggen som f*n rent ut sagt, tror att jag kanske behöver åka till en kiropraktor/sjukgymnast, men envis som jag är så tror jag att jag försöker stå ut idag och hoppas det blir bättre imorgon..:) Man blir väldigt påverkad känner jag, är trött, spänd i hela kroppen och allmänt på lite halv dåligt humör pga att det gör ont. Värktabletter hjälper inte heller, har testat flera olika - fick dessutom lite starkare av mamma så jag skulle kunna osva men inte ens de hjälpte..:(

Men men ska sluta klaga egentligen, är ju bara lite ryggont - inget som jag dör av och det är ju kortvecka med endast 3 arbetsdagar.. Underbart skönt med lite tid att vara med mina nära och kära, umgås med vänner och kanske hinna måla lite hemma..:)

Ha de bäst min vänner!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar