söndag 29 maj 2011

Som alltid - Full fart













Mina fina rosor som pryder matsalsbordet.. (det svarta man ser är mattan, är ju ingen mästerfotograf direkt.. haha)
Hej på er!!
Hoppas er helg är och har vart underbar för det har min - som alltid känns det som. Sen jag blev sambo så känns livet lättare, helgerna är nästan alltid fantastiska och allt känns bara lite lättare och jag är mycket lugnare och tryggare med mig själv.. Just i denna minut sitter jag och kollar kryssningar, funderar att åka nästa sön-mån - har hittat på Viking Line, Cinderella för 680:-. Då är det med buss, middag och frukost för oss båda två - det känns väldigt billigt men hur är den båten, någon som vet?

Idag har jag fått underbara rosor från min fina William, tur att min egen mamma är världens underbaraste och hade tillsammans med ett kort som Wille skrivit.. Har även uppvaktat min egen mamma med blommor oc lite annat, där fikade vi på jordgubbar och glass sedan i full fart till Axels föräldrar för lunch/middag - vilket avslutades med tårta. Känner att nu är det verkligen nog med sötsaker på ett tag, måste ju tänka på att bikinin ska på snart..;)

Har även denna helg hunnit med middag med goda vänner i fredags, fotbollsmatch i Uppsala - förlust tyvärr med udda målet - killarna var snäppet bättre men det är ju som så att de som gör flest mål vinner. Fixat iordning lite på balkongen med blommor m.m. Sedan har jag sedan imorse något fruktansvärt ont i ryggen, vet inte vad som hänt men känns ungefär som jag är höggravid och knappt kan resa mig upp, knappt kan gå normalt - men så vitt jag vet så är jag INTE höggravid.. haha

Nu ska jag fixa middag till killarna som är iväg och spelar tennis, bara att pallra sig upp ur soffan (om det går vill säga) och försöka göra iordning några varma mackor som de har beställt..
Själv ska jag ta ett glas rött och hoppas att det hjälper mot ryggen..:)

Kramar till er all underbara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar