tisdag 31 maj 2011

Semster & Möjligt bilköp

Hej hallå!!
Hoppas allt är bra med er, här i småstaden är det mycket bättre än igår. Ryggen känns betydligt mer medgörlig vilket gör att humöret är bättre och känns helt underbart att det bara är 2 arbetsdagar kvar av denna vecka - sen är det 5 dagars ledigt för min del. Har tagit semester på fredag - känns såå lyxigt att såhär precis innan vanliga semestern få vara lite ledig, nu håller jag mina tummar och tår för att det komemr bli bikiniväder. Tanken är att jag efter denna helg faktiskt ska kunna visa mina ben utan tights, just nu är det två vita pinnar som jag inte tänker utsätta någon för.. haha

Ikväll väntar något spännande för vår del, ska åka och titta på en bil som kanske kanske ska få flytta hem till vårt residens.
Är en Volvo V50 2,4 Kinetic från 2005 - väldigt bra utrustad med farthållare, larm, antisladd m.m - dessutom är det ett superbra pris - så vem vet kanke åker hem från Stockholm senare ikväll i varsin bil..:)

Over and out mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar