torsdag 28 april 2011

Tidig födelsedagspresent



















Någon som läst första nummret - bra/dålig?

Igår kväll så spenderade jag en timme i soffan framför dumburken och samtidigt så hängde Axel i sängen framför datorn - skönt med lite "egentid" även om man är hemma båda två. Kan behövas när man bor väldigt lite som vi gör, 64 kvadrat på tre personer - 2 rum & kök.. (vi sover i köket för där finns det en avskild matdel som vi gjort om till sovrum).. Nu till min poäng med detta inlägg... haha

Min underbara pojkvän kunde inte riktigt bevara en liten hemlis.. Nämligen att han beställt en helårs prenumeration (4 nr) på Per Moberg nya tidning - ska tilläggas att jag fyller år 19 maj.. hahaha
Tyckte det var ganska roande att jag fick veta det redan nu - så jag sa att då blir det ju ingen "riktig" födelsedagspresent..;)

Kan ju alltid hoppas på att det även dyker upp något litet paket på själva födelsedagen, jag älskar verkligen paket - behöver verkligen inte vara dyrt, stort eller avancerat. Bara känslan av att få öppna och inte veta vad som gömmer sig inuti är underbar..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar