torsdag 17 mars 2011

Fyndat i källaren


















Min underbara pojkvän som jag spenderade ett fantastiskt dygn med på Ulvhälls Herrgård..

Goddagens på er!!
Då vart det en vecka utan uppdatering, helt enkelt ren lathet från min sida - eller tidsbrist kan man nog kalla det. Känns som att just nu händer det saker hela tiden och då har det INTE vart William vecka - så vet inte riktigt vart tiden tar vägen.. Helgen spenderades på Ulvhälls Herrgård, riktigt mysigt ställe - rekommenderas varmt till er om ni vill åka bort en Weekend, ligger i Strängnäs. Åt en fantastisk god middag som avslutades i flera timmar framför en brasa i en av deras salonger där vi sippade på lite vin, pratade och bara njöt till max av att inte vara hemma där alla måsten bara förföljer mig, svårt att släppa dessa även om det är helg - något jag ska öva på tror jag minnsann.. haha


















Såhär glad blir man när man vunnit KM 2011 i tennis..

Helgen avslutades med att William vann KM i tennis för P 00/01 - så han fick en stor fin buckla och är sååå stolt - känns skönt att han fick vinna för senaste tennismatcherna har han förlorat och det har tagit hårt på hans självförtroende och när man är liten gör det väldigt ont i hjärtat att förlora..


















Veckans fynd från källaren..

Har sedan några veckor tillbaka rensat i källaren och fått en massa saker sålda på blocket och tradera - mitt bästa "fynd" var en vas från Orrefors designad av Vicke Lindstrand som jag häromdagen sålde för 2000:-.. Denna har altså legat i min källare i över 6 års tid och nu har den fått ett nytt hem där den uppskattas och jag fick ett välbehövligt tillskott på sparkontot - kan inte bli bättre..
På återseende!!

1 kommentar:

  1. Stort Grattis till W som vunnit KM 2011 i tennis! Så roligt. Sveriges blivande tennisproffs kanske? =) Låter som att ni har haft en riktigt härlig helg på tu man hand! Man behöver ett avbrott från vardagen och hemmet ibland. Hoppas allt är bra med dig/er = /Kram Lisa

    SvaraRadera