fredag 18 mars 2011

Ännu en resa till Rosas på Gotland






































Bilder från min resa till Visby i april förra året..

God Morgon på er!!
Sitter och tittar ut genom fönstret och det snöar, absolut inget som ingick i mina planer för denna fredag men men.. Förhoppningsvis är det så varmt så det smälter fort fort, ingen som helst lust att gå från jobbet idag och mötas av ett vitt täcke ute - det säger vi nejtack till för nu vill vi ha vår..:)

Igår var det en fartfylld kväll med massor av fixande inför helgen, lite städning, storhandlade (vi brukar göra det på torsdagar), lagade kycklingwraps som blev hur goda som helst - ska ge er recptet senare och jag rekommenderar verkligen denna rätt, enkel och väldigt god.. Idag kommer min älskade William hem men det blir en helg när jag knappt komemr se röken av honom - ikväll ska jag på tjejmiddag så han och A får ha killkväll hemma.. Sedan imorgon ska han iväg med sin pappa hela dagen, de ska till Falun och kolla på världscupen i skidåkning - hade mer än gärna åkt jag med, älskar allt som har med skidåkning att göra..

Har även denna vecka hunnit boka in en helg på Gotland - på Rosas pensionat och Café som min kompis Helena och hennes familj driver, har ju vart där några gånger innan vet ni som följt min blogg ett tag.. Ska åka ner första helgen i maj och hjälpa henne, caféet är öppet fre-sön under maj månad, så vi ska jobba, umgås, baka och bara ha en toppenhelg.. Kanske till och med blir en liten utgång på lördagen, får helt enkelt se men åhh så jag ser framemot detta, ska bli hur mysigt som helst.. Sedan är ju Visby en fantastiskt stad - få flanera omkring och njuta av vackert majväder förhoppningsvis..=)
På återseende!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar