fredag 11 mars 2011

Ulvhälls Herrgård

Ulvhall

Hej!!
En hel vecka har gått och här i småstaden rullar livet på - och jag älskar varje sekund av det. Visst, det finns tråkigheter, tankar och funderingar men varför lägga energin på det? När jag ser mig omkring så har jag en underbar familj som jag älskar över allt annat, fantastiska vänner och jag älskar vårt hem även om det är lite trångt så är det vårt - som ingen kan ta ifrån oss!! (ni som följt mig länge vet att jag råkade ut för en tråkig händelse förra hösten med min gamla lägenhet)

Imorgon ska jag och kärleken fly bort från vardagen - vi styr bilen till Strängnäs för ett dygn på Ulvhälls Herrgård, någon som vart där?
Längtar såå efter att bara få komma bort, umgås, prata, äta fantastisk mat och få lite extra lyx i vardagen..
Kramar från mig till er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar