fredag 17 december 2010

T.G.I.F


















Önskar mig en sådan här av tomten i år!!
 
God Morgon!!
Ligger i sängen och läser lite bloggar samtidigt som jag precis hjälpt William med hans frukost, ganska mysigt på ett sätt att inte bara väcka honom och sen åka till jobbet. Han är så himla duktig som klara sig själv på morgonen utan att jag är här, stor eloge till honom som klara av att ta sitt ansvar och komma i tid till skolan, äta frukost och packa ryggsäcken MEN lite dålig på att komma ihåg att borsta tänderna.. haha (jobbar stenhårt på detta)

Att jag är här hemma med honom beror på att jag fortfarande mår skit, feber, jätteförkyld, ont i kroppen och har även börjat hosta - orkar inte vara sjuk längre men kroppen vill tydligen annorlunda. Så återigen en dag hemma i sängen/soffan, dricka tonvis med vatten, vila och bara försöka lägga all energi på att bli frisk..

Längtar såå tills i eftermiddag när min A slutar jobba för då har vi 2 hela dagar tillsammans, jag får bli ompysslad och bara njuta av livet. Har en massa "måsten" i helgen men tänker totalt strunta i dom för det absolut viktigaste just nu är att bli frisk, att åka till jobbet på måndag och vara pigg, alert och ha en massa energi - för kommer garanterat ha massor att göra efter att vart hemma 2 dagar förra veckan och 3 dagar denna vecka!!

Nu ska jag hoppa i mjukisarna och strax skjutsa lilleman till skolan, här snöar det för fullt - känns på nåt sätt som att du räcker det väl ändå med snö??
Hörs säkert senare..
Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar