torsdag 16 december 2010

Ännu en dag hemma














Thailand 2009 - längtar just nu massor efter sol och bad och hoppas innerligt att en resa kanske kanske kan bokas inom en snar framtid!!
 
Hej på er!!
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, snorig, ögon som bara rinner, nyser konstant och feber - inge bra alls kan jag meddela.. Känns som jag blivit överkörd av en lastbil och ser dessutom så ut, blek, röd om nosen och ett högeröga som är svullet och allmänt inte vill vara med i matchen riktigt.. *suck*

Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv (det behöver man få göra ibland.. haha) och skriva om något roligt istället..
Som jag skrivit innan så har ju jag träffat "någon" som får mig att må fantastiskt underbart bra, han står vid min sida även när det är lite stormigt och när det händer inte alltför roliga saker i mitt liv. Jag beundrar A till max som bara säger att han tycker om mig och struntar blankt i allt annat, han står med båda fötterna på jorden och jag kan luta mig mot honom när jag inte står lika stadigt.. Vi har skyndat långsamt och fortsätter så göra, ingen brådska vilket känns riktigt bra.

Just nu ser jag såå mycket framemot att det ska bli nyår, den ska A och jag spendera tillsammans - bara vi två.. Laga  3-rätters middag, klä upp oss och dricka champagne och njuta av livet!!

Nu ska jag försöka vila en stund..
Kramar från småstaden

1 kommentar:

  1. Massa massa krya på dig kramar från mig! /Kramar Lisa

    SvaraRadera