onsdag 15 december 2010

Status - Sjuk igen












Hej!!

Dåligt med uppdateringar från min sida, bara vart lite mycket som hänt och så har jag sedan igår återigen insjuknat, denna gång är det halsont, utslag på kroppen och super duper förkyld.. Ändå sitter jag här på jobbet med rinnande näsa, hängande ögonlock och försöker få något gjort, försöker döva mitt dåliga sambete över att jag återigen är sjuk.

Var ju hemma tors och fre förra veckan så det känns som att jag "kan" inte vara hemma igen men samtidigt så säger min fina kollegor att jag borde åka hem för jag ser väldigt trött och sliten ut.. Inte så konstigt när man tänker på hur natten var - vart inte många timmars sömn sammahängande så det kontot ligger på ganska mycket minus..

Oj vad jag gnäller men just nu känns det som att det hjälper lite i alla fall, man kan ju fundera på vad det är kroppen säger nej till??

Hoppas ni får en mkt bättre dag än mig..
Kramar från småstaden

Ps: Vad gäller mitt förra inlägg så har det löst sig hoppas jag, vilket känns bra för jag vill inte ha en låst blogg, men omständigheterna var inte som jag trodde som tur var!!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen, Så tråkigt att du är sjuk igen. Man vet ju aldrig varför kroppen reagerar som den gör... Kanske din höst har varit mer än fullspäckad med köksrenovering och annat så att den nu säger ifrån? Bädda ner dig ordentligt och vila massa så kommer du snart vara på fötterna igen =) Krya på dig! /Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att du hittat till mig, hoppas du kommer trivas och kul att du deltar i Julkalendern, gör även en kik i menyn under "Tävla hos Carolina1979" där finns bland annat ursnygga klockor i vinstpotten. :-)

    Krya på dig! kram Carolina

    SvaraRadera