måndag 29 november 2010

Julklappar från Ellos.se


Har beställt fyra st Harry Potter filmer




Tränings t-shirt behövs alltid


















Billiga skor till våren, endast 149:-


Lite snyggare mjukisbyxor




















God morgon!!
Då går vi in i vecka 48 denna måndagsmorgon, för min del startar "jullovet" den 23 december kl 12,00 och pågår sedan till måndagen den 3 januari, som jag längtar efter lite ledigt, efter att få lite extra tid till alla måsten.
Har bestämt mig för att inte måla klart luckorna i mitt kök förräns då, känner att jag inte hinner och som det är just nu har jag konstant dåligt samvete över detta. Då är det bättre att bestämma sig för när detta ska ske och det är precis vad jag gjorde igår - detta ska göras klart på mitt och Willes jullov.

Har faktiskt redan hunnit med de flesta julklappar, är lite små imponerad över mig själv ska erkännas. Brukar ha en tendens att skjuta på detta in i det sista men på nåt sätt har jag lyckas detta år, utan att ens tänka på det vara 90% klar innan december ens har börjat.

Ha en härlig start på veckan mina vänner!!
Kramar från mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar