måndag 29 november 2010

Pysselkväll


















Älskar dessa blommor i alla olika färger...
 
Då var man hemma efter en effektiv arbetsdag, fått massor gjort och ser framemot imorgon då ännu mer ska avklaras - älskar att ha mycket att göra på jobbet. Dagarna går så öändligt mycket fortare..
Denna kväll består av en massa pyssel i olika former. Har redan hunnit vart ner i tvättstugan och lagt i tre maskiner, sen ska de hängas och två till tvättas, såå skönt sen när alla kläder, lakan m.m. är rena, luktar så gott i alla garderober då..=) Ska alldeles strax ta tag i superdisken som jag samlat på mig de senaste dagarna, hatar verkligen att diska så tyvärr lyckas jag alltid få sååå mycket när jag väl tar tag i det.. Hmm en diskmaskin hade inte vart helt fel, kanske nåt att införskaffa mig i mellandagarna..
Tror ni det är rea på såna prylar??

Håller även på att placera ut mina 6 hyacinter som min älskade mamma har köpta till mig, bara längtar tills de slår ut lite grann och den fantastiska doften sprider sig här i småstadshemmet.. Sedan måste jag göra klart mina adventsljus, orken tog slut igår så vi har fortfarande inte tänt det första ljuset, men vad gör det.. Funkar lika bra idag eller imorgon att fira första advent.. haha

Nu till köket och disken, lilleman är ute med en kompis och leker i snön - härligt att han fortfarande älskar sånt!!!
Kramar från mig till er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar