lördag 27 november 2010

Fartfylld lördag med massa skoj


















Williams idol inom tennisen - Rafael Nadal.. 
 
God morgon!!
Då har jag precis slagit upp mina blå inför ännu en dag i småstaden, dessutom är det lördag vilket gör det lite extra härligt.. Filmen var riktigt bra igår, så mitt val att strunta i alla måsten var väl värt att det blir lite mer idga istället.. Vi ska strax göra iordning frukost och tugga i oss innan dagens aktiviteter dras igång. FÖrst är det bakning som står på schemat, ska nämligen stå på torget imorgon och sälja hembakat, för att Willes klass ska få ihop till en klassresa nästa år. Är verkligen inte min starka sida men har hittat ett recept på chokladbollar med en smak av glögg, låter riktigt gott. Ska även försöka göra två stycken mjuka pepparkakor, får se om jag lyckas få de ätliga..haha

Denna lördag ska det även hinnas med att adventspynta, plocka lite härhemma och sen iväg till Bålsta på tennis. Wille har två matcher under eftermiddagen, så spännande för det är första gången hans måtståndare inte är från Enköping.. Men har lite förmaningar, får inte heja eller peppa, ska vara helt tyst när jag kollar - Willes egna ord.. haha Hmm undrar om han tycker jag är lite pinsam ibland??? ;)
Nu till köket och frukostbestyren..

Ha en underbar lördag och glöm inte att älska era nära och kära lite extra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar