fredag 26 november 2010

Struntar i alla måsten

God kväll!!
Här i småstaden har det vart en fredag med blandat innehåll, vill säga både lite bra och mindre bra händelser.. Haft en superdag på jobbet, adventspysslat hela förmiddagen och sen slutade jag vid halv ett, såå skönt.. Åkte och hämtade min älskade William i skolan efter att han vart hos sin pappa en vecka. Underbar känsla att få ha honom hemma igen, han är min skatt som varje minut saknas när han inte är här även om jag njuter av min egentid så saknar jag honom!!

Sedan hände en sak som gjorde honom lite ledsen, men tur i de lägena att man är handlingskraftig som mamma för det löste sig till det bästa i slutändan.. Han är på bio just nu tillsammans med sin kompis Oliver och hans pappa, de kollar på Harry Potter. Verkligen inget för mig så jag är såå glad att jag inte behövde sitta på bion i 2,5 timme.. haha

Har en massa måsten här hemma men har precis bestämt mig för att totalt strunta i dom. Har hällt upp ett glas rött, hyrt SATC 2 och ligger i soffan med mjukiskläderna på istället för att måla, adventsfixa, baka m.m.. För vet ni vad? Allt det går att göra imorgon istället!!

Nu ska jag trycka på play och hoppas på att filmen är så bra som jag tror!!
Kramar från småstaden

1 kommentar:

  1. Hoppas du har en riktigt mysig fredagskväll och att du gillar filmen. Jag tyckte mkt om den och skulle gärna ha den i min lilla filmsamling. Önskar dig en underbar helg och första advent. /kram Lisa

    SvaraRadera