tisdag 7 september 2010

Veckans första promenad














Här har ni min accentfärg hemma - haft den nu i säkert 2 år men tröttnar aldrig känns det som.. Funderar dock på att byta ut den mot rosa eller lila, köpa lite nya kuddar, krukor och annat..

Då var klockan redan efter 22 strecket, brukar försöka ligga till sängs vid denna tid men idag bara försvann tiden.. Har hunnit med en hel del så känns ändå ok att jag fortfarande är fast i soffan med datorn i knät och tv:n på i bakgrunden.. Efter jobbet vart det ÄNTLIGEN en promenad för min del och gud så skönt det var, kroppen fick jobba och jag kände mig helt slut fysiskt efter - riktigt skön känsla..

Sedan vart det middag, hade lite olika rester som räckte till både mig och  lilleman, just idag var det skönt för han var sjukt hungrig när jag kom hem från promenixen..
Sedan tog vi super Hondan (eller inte..haha) till ICA, Wille har friidrottsdag imorgon och då ska de självklart med lite god matsäck, kommer ni själva ihåg hur viktigt det var..?? Smörgås, kakor, varm choklad m.m..

Har även hunnit ut till Helena & Anders en sväng, hon åker till Gotland imorgon igen så ville bara passa på att säga hej. De ska även boka min resa, blir billigare att boka genom dom som har säsongskort på färjan - ska åka ner till Visby på en weekend om två veckor, som jag längtar..
Nej nu ska jag stänga ner småstaden för denna dag, i alla fall härhemma hos oss..
På återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar