tisdag 7 september 2010

Helg i Småstaden






















Startade helgen med ett glas rött i  medans jag gjorde mig iordning för helgens första fest - kräftskiva med tjejerna..
 
Min helg var som jag skrev om innan var fartfylld, stressig och fantastiskt rolig.. Slutade till och med en halvtimme tidigare i fredags för jag kände mig lite stressad, skönt när man har möjligheten till det.. Då var det bara att ta bilen in till stan, in på Underbara Hem och köpta en liten present till kvällens värdinna (det var där jag av en slump hittade W:et som ni ser i mitt förra inlägg). Sedan var det systembolaget som fick sig ett besök, som alltid hittar man så mycket gott därinne, har lite svårt att välja men kom i alla fall ut med 2 flaskor vin och några öl, precis som planen var..:)

Kvällen vart superlyckad, vi satt ute under varsin fleecefilt och mumsade på en massa kräftor, västerbottenpaj och andra goda tillbehör.. Men kylan tog över så efter maten flyttade vi oss in i värmen, var inte hemma förräns ett tiden på natten.. Tack tjejer för en toppenkväll!!

Lördagen började med loppis utanför IKEA i VÄsterås, men det var bara skit så vi gick in på varuhuset istället - mycket bättre..:) Sedan var det fotboll, både Willes lag (han var inte med dock) plus A-lags match med mat och dryck, tacka r man ju inte nej till en lördag eftermiddag.. Sedan hem, svida om, på med lite smink och ner till M för hans lite firande av hans 40-årsdag.. Vart middag med de närmaste vännerna, gott i glasen och en massa snack om allt mellan himmel och jord, ännu en supertrevlig kväll!!

Söndagen började tidigt den med, William hade match och M är ju deras tränare så de hade samling kl 09,00, själv åkte jag inte upp förräns matchen började vilket var en timme senare.. Killarna gjorde en av säsongens bästa matcher och vann med 4-0 - riktigt kul att se hur de utvecklas!!
Sedan bar det hemåt, lagade lunch, hade tvättstugan och städa lite hemma - helt slut kan jag meddela.. Kändes som någon hade kört över mig med en ångvält.. haha

Där har ni min helg, LOVAR att helgen som kommer ska gå i lugnets tecken, känner migh fortfarande helt slut av allt flängande och farande!!
Ha en härlig måndag mina vänner!!
På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar