måndag 6 september 2010

Min älskade familj













  
Det här fina W:et köpte jag i fredags - hittade det på Underbara Hem här hemma i småstaden, ska nog tillbaka och köpta några fler bokstäver i veckan..=)
 
God Kväll!!
Då är jag bara hemma och vänder en sväng, ska alldeles strax iväg på föräldrarmöte - känns sådär för jag är trött och allmänt inte på nåt superbra humör.. Tror att bristen på promenader är orsaken, har inte vart ute och rört på mig sedan i torsdags och inte heller idag hinner jag.. MEN... imorgon ska det promeneras, känner hur kroppen skriker efter att få svettas, ta ut sig och känna hur musklerna har fått arbeta..!!

William är på fotbollsträning - är lite tajt med tid på måndagar så han har vart och ätit middag hos min mamma, min plastpappa är hemma så han hade idag gjort pannbiffar med potatis och sås.. Även jag fick min beskärda del, kommer precis därifrån med en matlåda som jag kan äta på lunchen imorgon - tack snälla för att ni alltid finns för oss och ställer upp i ur och skur!!


På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar