måndag 6 september 2010

Min älskade Honda fick godkänt














Nu är det bara två veckor kvar tills jag ska på en weekend till Visby - Rosas Cafe och Pensionat, tillsammans med Helena som driver detta fantastiska ställe.. Detta är från Rosas innegård i somras när jag var där på semester.. Är Helena på bilden bredvid undertecknad..=)

Hej hallå på er!!
Då har ännu en helg passerat och det är redan måndag och strax dags för lunch som idag består av korvstroganoff med ris.. Glömde den jag egentligen skulle haft hemma i kylen så det fick bli min nödvariant, har nämligen alltid 1 låda i frysen här på jobbet när just detta händer - att jag glömmer lådan hemma.. (händer lite då och då, har nämligen en ådra som kallas för "glömska".. haha)

Är full av energi dagen till ära, bilen gick igenom besiktningen - HURRA -  även om den inte mår riktigt bra, hoppas på att det löser sig nu i veckan och att det INTE blir så himlans dyrt. Har nämligen ingen lust att lägga ner mer pengar på den eftersom jag ska köpa mig en nyare bil inom en snar framtid och försöka få min såld för några tusenlappar i alla fall!!

På återseende under kvällen mina vänner..

1 kommentar:

  1. 1. Vad kul det var att träffa dig i lördags, länge sen sist
    2. Fan vad smart med den där extralådan, det ska jag nog härma
    3. Om du inte vill ha allt för mycket kosing och det inte är allt för mycket fel på din pärla kan jag minsann tänka mig den. Ska bara råna en bank (spara pengar) först. :)
    Kram

    SvaraRadera