onsdag 8 september 2010

Frukostdags



















Lite blandade fina vita hemindredningsprylar.. Bild lånad från skönahem.se

God Förmiddag!!
Hoppas er dag börjat på bästa sätt och att ni har bättre väder än vad jag har här ute på landet, dimmigt och regnet hänger i luften - sänder mina tankar till Wille och hans kompisar som har friidrottsdag idag, hoppas regnet håller sig borta..
Jag ska alldeles strax hämta mig en kopp kaffe och äta min frukostsmörgås, precis som varje morgon vid denna tid - varför ändra på ett vinnande koncept? =)

Jobbar med två olika tjänster som jag nämnt innan - både som receptionist och som ekonomiassistent, trivs verkligen med detta, så glad att jag fått chansen att utvecklas mer inom ekonomi eftersom det är det jag vill.. Idag är jag ekonomiassistent och ska ta tag i högen med fakturor som ska registreras, kolla över internfakturering och även göra lite bokföring har jag tänkt mig.. Sen kan det ju alltid ändras, beronede på om någon annan behöver min hjälp elle rnåt viktigare dyker upp..

Ha en härlig onsdag mina vänner!! På återseende..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar