fredag 17 september 2010

Världens bästa Mamma























Jag och Malin i Milano förra året - har ännu inte bokat någon ny weekendresa men vill väldigt gärna och tror jag tänker "ta mig råd" att göra en sådan här fantastiskt rolig resa igen men nu till Berlin!!

Godförmiddag vänner!!!
Här ute på landet skiner solen och jag njuter till max av att det är fredag. Vi slutar alltid klockan tre på fredagar, jobbar in lite extra under veckan för att kunna sluta 1,5 timme tidigare på fredagar - såå himla skönt, vardagslyx!!

Som jag skrev om igår så kommer William hem idag och vi ska ha en riktigt skön kväll - fredagsmys för hela slanten.. För tillfället har jag riktigt dåligt med pengar, köpt en spis, lagat bilen och andra småutgifter har gjort att nu är det nästan tomt.. Så..
Min älskade mamma ska bjuda mig och William på pizza hemma hos dom ikväll, vi bor dessutom ca 500 m från varandra, perfekt.. Har även en flaska rött hemma (blev inget glas igår kväll) så tror att idag ska jag öppna den och njuta av ett eller två glas rött hemma i soffan, medans lilleman dricker cola och äter alldeles för mycket godig.. haha
Tack för att du finns Mamma - älskar dig!!!

Nu ska jag ta tag i högen med fakturor som väntar på att registreras i vårt system - riktigt roligt fredgasjobb eller inte - men men måste göras så bättre att försöka se det som nåt kul och inspirerande även om man är lite fredagtrött!!

På återseende mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar